Image
26/03/2011

Pop-up-parcours: designerkledij aan een prijsje

In mei hou je de vitrines in Hasselt maar beter in de gaten, want van de 13de tot en met de 21ste zullen her en der ‘Pop-up-stores’ uit de grond schieten. In bestaande winkels zoals het bekende schoenenparadijs La Bottega, zullen displays staan die aanduiden dat zij tijdelijk een deel van hun ruimte geven aan nieuwe modeontwerpers. Een 'store-in-store'-concept dus, waar je designerspullen zult kunnen kopen aan een heel voordelige prijs.


Het platform DSGNRMRKT leidt je met dit Pop-up-parcours langs negen locaties in het Hasseltse stadscentrum en brengt je trouwens niet alleen langs winkels, maar ook langs culturele bezienswaardigheden zoals Het Modemuseum. DSGNRMRKT let erop dat alle creatievellingen voldoen aan de drie peilers van het label: vernieuwing, kwaliteit en exclusiviteit. Dat klinkt dus alvast veelbelovend.

Hoe het parcours er precies uitziet, kan je hier bekijken.

(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

Kunststudente publiceert boek dat licht geeft in het donker

Margo Van Onderbergen, studente Beeldende Kunsten/Grafisch Ontwerp aan Sint Lucas Antwerpen, moest net [...]

24/05/2022

Belgische jongeren koken pas gezond als het eenvoudig is

Uit een onderzoek van Hello Fresh blijkt dat afvallen voor meer dan 40% van de jongeren een reden is [...]

23/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84