Image
31/03/2011

UGent lanceert reclamecampagne

Via de jaarlijkse ‘Durf Denken’ mediacampagne wil de universiteit aan de buitenwereld tonen waarvoor zij staat. Zij verwelkomt kritische en onafhankelijke onderzoekers, werknemers en studenten, en spoort die laatste groep ook aan om buiten het hokje te denken.

 


Dit jaar is er gekozen voor vier opvallende campagnebeelden: een steak in de vorm van een rund, een kuiken in een smalle fles en zelfs een voetbal met het opschrift ‘Israël Palestine Worldcup 2026’. De universiteit geeft toe dat het uitdagende foto’s zijn, maar dat is net de bedoeling. Wees dus niet verbaasd als je iets langer dan normaal blijft hangen bij een poster of affiche, want nadenken zal je, als het van de UGent afhangt. ‘Intrigerend, confronterend, bruuskerend, aan u de keuze. Als u maar durft te denken’, benadrukt de website van de UGent.

 
(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

DeeJay Michiel (19) ontdekt zijn nummer in Netflix-serie Ginny & Georgia

Michiel Bosmans uit Zonhoven is 19 jaar en draait plaatjes onder de naam DeeJay Michiel. Hij maakt ook [...]

12/04/2021

Nieuwe editie van BIOSKOOP drive-in in Gent

Goed nieuws voor filmfanaten, want de Gentse openluchtcinema BIOSKOOP is terug. Om het corona-proof [...]

11/04/2021

Jupiler komt met rood bier om Belgen te steunen tijdens het EK voetbal

Het is de zoveelste steuncampagne van Jupiler voor ons Belgisch elftal. Ditmaal brengt de biergigant [...]

11/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84