Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


Comment

  • Slider
  • Slider
  • Slider

SOCIAL

TopMovies

Poll

Job in the picture

Ga jij op virtuele verkenning bij je toekomstige school?

Ga je voor het eerst verderstuderen of wil je je studies over een andere boeg gooien en twijfel je nog [...]

22/04/2020

Laat je studies niet lijden onder deze moeilijke periode: een survivalgids

Het zijn erg onzekere tijden, waar ook studenten het hard te verduren krijgen. Vier op de vijf studenten [...]

20/04/2020

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020