Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


Comment

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

SOCIAL

Poll

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vier hacks voor Netflix waarvan je niet wist dat je ze nodig had

Netflix is zowat de beste uitvinding sinds het wiel. Naast miljoenen uren (of zelfs dagen) aan kijkgenot, [...]

28/08/2019

Het Leuvense studentenlandschap: van anno 1990 tot nu

Waar en wat aten Leuvense studenten ongeveer dertig jaar geleden (waarschuwing: dit zou zomaar eens [...]

25/08/2019

Peuter krijgt Harry Potter mansion als speelhuis en wij willen ook één

De 2-jarige kleuter Logan heeft van haar grootouders een gigantisch Harry Potter speelhuis cadeau gekregen [...]

24/08/2019