Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Personen die rechts slapen hebben het slechtste humeur

Koppels hebben steevast een vaste plek in bed. Maar wist je dat de voorkeur om ofwel links of rechts [...]

24/03/2021

Eerste lockdownmuseum in België opent deuren

Op de Campus Solbosch aan de Université Libre de Bruxelles (ULB) wordt het ‘Tijdelijk Lockdownmuseum’ [...]

23/03/2021

Met deze tool ontsnap je aan vervelende Zoom-calls

Niets is zo vermoeiend als die eindeloze Zoom-calls doorheen de week. Geen nood: de Amerikaan Sam Lavigne [...]

21/03/2021