Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Graspop gaat voor tweede jaar op rij niet door

Metelheads moeten nog op hun honger blijven zitten: de 25ste editie van Graspop Metal Meeting wordt [...]

26/02/2021

Festival Best Kept Secret gaat ook dit jaar niet door

Het Nederlandse festival Best Kept Secret – waar ook veel Belgen naar uitkijken - zal wegens corona [...]

25/02/2021

Zoon van vaccinoloog wil groot festival houden na corona

Voorlopig moeten we nog in ons kot blijven, maar sommigen dromen al van het leven na corona. Zo ook [...]

24/02/2021