Image
08/04/2011

Modemerk shockeert Britten met seksreclame

Het kledingmerk Jack Wills zal in het vervolg twee keer nadenken voor het een gewaagde campagne lanceert, want de Britten kunnen absoluut niet lachen met de sexy versie van de lentecatalogus.


Jack Wills-University Outfitters, had het briljante idee om voor de nieuwe collectie ‘de flirterige toer’ op te gaan. Dat zij daar halfnaakte modellen in allerhande uitdagende poses onder verstaan, vonden de meeste mensen echter niet gepast. Na een reeks klachten verplichte de Engelse Reclame Code Commissie Jack Wills dan ook om de foto’s door een gekuiste versie te vervangen. Wat vooral aanstootgevend bleek, was het feit dat het merk zich vooral tot tieners en studenten richt.
 
(AC)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom je ongegeneerd chocolade mag vreten tijdens de blok

Eten dat lekker én goed voor je is, het bestaat! Zwarte chocolade doet een heleboel goede dingen [...]

05/01/2021

Dunkin' Donuts opent nieuw filiaal in Brussel

Dunkin’ Donuts opent op 29 december een nieuwe winkel in Brussel. De keten opende eerder al vestigingen [...]

22/12/2020

Voortaan kan je ook bellen via de webversie van WhatsApp

Bellen en videochatten wordt binnenkort mogelijk via de webversie van WhatsApp. Via de app kon dit natuurlijk [...]

18/12/2020