Image
10/04/2011

KU Leuven lanceert eigen bier

De associatie van de Katholieke Universiteit Leuven lanceert haar eigen bier ‘Surplus’. Het pilsje is het resultaat van universitair onderzoek en lijkt alvast veelbelovend. Studenten en personeelsleden kunnen ook hun steentje bijdragen door een logo en etiket te ontwerpen, de winnaar wordt beloond met een iPad of een vat.

 


Onderzoekers hebben nieuwe technologieën getest op een traditioneel recept. Volgens de K.U. Leuven ontstond een smaakvolle pint: “Op die manier is het een schitterende uiting van de persoonlijke ontwikkeling, kwaliteitsverhoging en innovatie waarvoor onze associatie staat.” Voor de liefhebbers: Surplus is een bitter bier met een bescheiden alcoholpercentage. Een heerlijke dorstlesser benadrukken de makers.

 
(AC)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zuid-Koreaanse tiener boekt megawinst via aandelen

De 12-jarige Kwon Joon uit Seoel heeft in minder dan een jaar tijd zo’n 43% winst geboekt via [...]

20/02/2021

Nooit meer examenstress dankzij wasbaar kostuum

Herken je dit: je draagt een kostuum op het mondeling examen en daarna blijf je ermee op café [...]

20/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis

Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten [...]

19/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84