Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten willen wereldrecord skinny dippen verbreken

Zin in een frisse duik? Een groep Amsterdamse studenten gaat vrijdag proberen het wereldrecord skinny [...]

13/06/2013

Drie miljoen studenten op Erasmus

Ben jij ook al op Erasmus geweest of zit je nog in het buitenland tot het einde van dit semester? Veel [...]

13/06/2013

Deense studenten krijgen hulp van Google tijdens examen

Je examen afleggen met behulp van Google en Wikipedia. Stel je eens voor! Toch is dat examensysteem [...]

12/06/2013