Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren in de jeugdhulp digitaal verouderd voor campagne

Jongeren die opgroeien in de jeugdhulp, mogen niet zomaar herkenbaar in beeld komen wanneer het draait [...]

12/10/2022

Studenten Karel de Grote Hogeschool krijgen gratis menstruatieproducten

Uit cijfers van Caritas blijkt dat 5% van de vrouwen tussen 12 en 25 jaar al eens wegbleef van school [...]

04/10/2022

Emma Bale lanceert eigen foodassortiment bij Wasbar

Zangeres Emma Bale, die vorig jaar nog het album Retrospect uitbracht, is momenteel volop aan het schrijven [...]

01/10/2022