Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Te weinig Limburgse studenten volgen hoger onderwijs

Er zijn te weinig studenten uit Limburg en West-Vlaanderen die hoger onderwijs volgen buiten de eigen [...]

25/02/2013

Deals on wheels

Dacia Sandero   Dacia, het bekende Roemeense budgetmerk, heeft zijn oermodellen Logan en Sandero [...]

24/02/2013

De VVS gaat voor alle studenten door het vuur

De VVS (Vlaamse Vereniging van Studenten) is een organisatie die strijdt voor de rechten van de student. [...]

24/02/2013