Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Radio Scorpio organiseert ad fundumwave in Leuven

    ‘SOS Blok’, dat was de naam van de radiomarathon van Radio Scorpio. Acht dagen lang stak [...]

05/06/2012

Een op vijf studenten kampt met problematisch uitstelgedrag

  Op café zitten is net iets leuker dan blokken, maar toch hebben de meeste studenten de discipline [...]

04/06/2012

StuBru Blok Party steunt je tijdens de examens

  Nachtjes doorsteken met blikjes energiedrank, sloten koffie en de verplichte leerstof voor je [...]

04/06/2012