Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Antwerp Sake festival keert terug

Volgend weekend vindt de tweede editie van het Antwerp Sake Festival plaats, op de Vrijdagsmarkt van [...]

22/09/2024

MNM start het schooljaar in een gloednieuw jasje

Radiozender MNM ziet er sinds begin deze maand helemaal anders uit. De baseline ‘Make Life Sing’ [...]

21/09/2024

Haal nu de nieuwe Guido Studentenagenda in huis

Een student die zijn, haar of hun academiejaar niet zorgvuldig plant, is een vogel voor de kat. Onder [...]

19/09/2024