Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jouw kot pimpen met spullen van BV’s?

Wie altijd al unieke exemplaren van BV’s wou bemachtigen, kan vanaf vandaag een hele collectie [...]

10/03/2015

Deze jongeman verdient 17.000 euro in 6 seconden

Toen de 22-jarige Brit Ben Phillips het aantal volgers op zijn videoplatform ‘Vine’ zag stijgen [...]

10/03/2015

Dit is het ideale tijdstip om op te staan

Schrap jij de les om acht uur onverbiddelijk uit jouw lesrooster omdat je op dat ontiegelijk vroege [...]

09/03/2015