Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

​Studentengrap valt in het verkeerde keelgat

Een 20-tal elektrotechniekstudenten uit Eindhoven kregen een winkelverbod in de plaatselijke MediaMarkt [...]

26/10/2014

The List geeft ‘pop-upstore’ nieuwe betekenis

The List, een wekelijks online tabletmagazine, kondigt een nieuwe Antwerpse pop-up store aan waarin [...]

25/10/2014

Vers uit de autofabriek: Mini & Opel Adam rocks

Mini   Hoewel je het op het zicht nauwelijks merkt, rijdt sinds deze zomer een volledig nieuwe [...]

25/10/2014