Image
15/04/2011

Kappersgevoel in je eigen badkamer

Het bekende kappersmerk Wella viert haar 130-jarig bestaan en pakt daarom uit met een eerste haarverzorginglijn, Wella Pro Series. Deze haarverzorginglijn zal de eerste producten van Wella bevatten die te verkrijgen zijn in de supermarkten.

Na 130 jaar in de kapperswereld wil Wella haar kennis tot bij de consumenten in de badkamer brengen. Wella wil dit bereiken door haar producten tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Voor een shampoo of conditioner van het merk betaal je €3,99, mousses en hairsprays zijn al verkrijgbaar voor €4,99. Wella pakt daarnaast ook uit met de Wella Pro Series Academy. Op facebook.com/wella.belgie vind je tal van nieuwe haartrends en filmpjes waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je jouw droomkapsel kan stylen. De producten zijn beschikbaar vanaf 1 mei in elke supermarkt.
(CM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wetenschap: de maan zorgt voor langere dagen

Als jouw dagen soms ook ellenlang lijken, hebben we slecht nieuws voor je. Ze zullen alleen nog maar [...]

11/03/2023

The Little Mermaid in de cinema vanaf 24 mei

De première van The Little Mermaid staat bijna om de hoek. Eén van de bekendste Disney verhalen, geregisseerd [...]

10/03/2023

Antwerpse studenten gaan zorgzaam van deur tot deur

Het project Zorgzame Straten en de studenten van het graduaat Maatschappelijk Werk van Thomas More werken [...]

10/03/2023