Image
08/05/2011

Digitale tieten: Tomb Raider Trilogy

 


Had je bij het spelen van vorige Tomb Raider games al last van een occasionele boner, dan moet je voor Tomb Raider Trilogy zonder twijfel een ruimere boxershort kopen. Lara Croft is deze keer namelijk in full HD te bewonderen. Je krijgt bovendien niet één, niet twee, maar drie Tomb Raider games op één schijfje. Maar dat had de 'trilogy' in de titel hoogstwaarschijnlijk al verraden. Verwacht je echter niet aan nieuwe halsbrekende avonturen, want deze Tomb Raider is niet meer dan een best of. Je krijgt wel drie toppers in handen, want Trilogy bundelt Legend, Anniversary en Underworld, die de glorieuze terugkeer van Lara Croft markeerden na enkele behoorlijk geflopte games. Waar Legend je verwent met snelle actie en geniale levels, waaronder het geweldig bruisende Tokio, neemt Anniversary je mee naar de oerbasis van Tomb Raider met lange eenzame ontdekkingstochten door de jungle. Underworld maakt dan weer de combinatie van de sterke elementen uit de twee andere games, zodat je niet enkel verleid wordt door de bekendste digitale tieten ter wereld, maar ook inhoud en avontuur krijgt voorgeschoteld. Tomb Raider Trilogy is het blije weerzien met een oud lief waar je nog eens zorgeloos mee mag spelen, en bovendien ook het ideale voorspel voor een gloednieuw avontuur, want later dit jaar versiert Lara je sowieso opnieuw met Tomb Raider 2011.

 
 
 (SVK)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Personen die rechts slapen hebben het slechtste humeur

Koppels hebben steevast een vaste plek in bed. Maar wist je dat de voorkeur om ofwel links of rechts [...]

24/03/2021

Eerste lockdownmuseum in België opent deuren

Op de Campus Solbosch aan de Université Libre de Bruxelles (ULB) wordt het ‘Tijdelijk Lockdownmuseum’ [...]

23/03/2021

Met deze tool ontsnap je aan vervelende Zoom-calls

Niets is zo vermoeiend als die eindeloze Zoom-calls doorheen de week. Geen nood: de Amerikaan Sam Lavigne [...]

21/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84