Image
16/05/2011

Gemiste kans: Naughty Bear Gold Edition

 


 

Knuffelberen zijn voor mietjes, daar zijn we het snel over eens. Maar binnenkort kan je toch zonder schaamte met een beertje spelen, dankzij Naughty Bear. Onderzoek moet nog uitwijzen welke drugs werden genuttigd bij het bedenken en maken van deze game, maar het lijkt alvast behoorlijke stevige stuff te zijn. Naughty Bear wordt verstoten door zijn andere beervriendjes en is niet uitgenodigd op het grote verjaardagsfeest op Perfection Island. Iedereen die gelijkaardige situaties meemaakte, weet dat in zo'n geval geweld de enige oplossing is, en dus neemt Naughty Bear zwaarbewapend wraak op alle andere teddyberen tot er geen pluimpje pluche meer van overblijft. Neersteken, opbranden, tot moes slaan met een hamer: alles mag in Naughty Bear, onder het motto 'ik zag twee beren elkaar bezeren'. Hoe meer chaos en paniek je veroorzaakt in de berengemeenschap, hoe meer punten je scoort. De gameplay klinkt om duimen, vingers en misschien zelfs nog andere lichaamsdelen bij af te likken. Helaas is de uitwerking van de game een complete ramp. De controle over de wapens is vreselijk slecht, de moeilijkheidscurve is zo goed als onbestaand en daardoor is Naughty Bear na 20 minuten al meteen het saaiste spel dat je in 2011 hebt gespeeld. De samenvatting van Naughty Bear is kort en krachtig: een gemiste kans.

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Geef je mening over de Guido stadsgids!

We zijn behoorlijk benieuwd wat je van onze Guido Stadsgids vindt. Vind je de Gids amazing of net 'kaas'? [...]

08/12/2020

Jens Dendoncker openhartig over zijn opname: "Wacht niet tot het te laat is"

Rode Neuzen Dag-ambassadeur Jens Dendoncker, die net nog op onze GUIDO-cover stond om over de actie te [...]

04/12/2020

​Dan toch: jongeren mogen samen studeren onder strikte voorwaarden

Tijdens de komende examenperiode mogen jongeren dan toch samen studeren, zij het onder erg strikte voorwaarden. [...]

02/12/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84