Image
12/05/2011

UPDATE: Studente verkoopt maagdelijkheid voor 50.000 euro

Zondag werd de maagdelijkheid van de 20-jarige Antwerpse studente Noëlle verkocht aan een man die 50.000 euro neertelde. Sinds 23 maart konden geïnteresseerden bieden op de maagd via de site van het Nederlandse escortebureau Yantra Escort.

 

 


Voor 50.000 euro mag de man in kwestie 24 uur met Noëlle doorbrengen. “De bieder moet haar een dag lang mee uit nemen. ’s Avonds volgt dan hét moment, op een hotelkamer of bij de man thuis”, zegt Sarah Zentjens, zaakvoerster van Yantra Escort. Volgens het bureau werden de bieders zorgvuldig gescreend. De ware identiteit van de maagd blijft een mysterie, ook voor de bieder zal het een geheim blijven. De veiling van Noëlle’s maagdelijkheid wist veel controverse uit te lokken over de ethische kant van de zaak. Noëlle wil War Child, een Nederlandse organisatie die zich inzet voor minderjarige oorlogsslachtoffers, steunen met vijf procent van het bedrag dat ze krijgt.

UPDATE

De man die 50.000 euro over had voor Noëlle is in werkelijkheid een Italiaanse acteur. Paolo Cabresi wou de studente haar maagdelijkheid ‘kopen’ voor zijn humoristisch tv-programma. Gisterenavond toonde hij in zijn show Le Iene aan de Italiaanse kijkers hoe Noëlle bedot wordt. Cabressi wou undercover nagaan of Noëlle en Sarah Zeltjes van het escortbureau geen oplichters waren. De Antwerpse studente wil geen woord meer reppen over haar escapades en gaat gewoon verder met haar studies. Ook Sarah Zeltjes heeft haar lesje geleerd. “Al zeker vijftien andere maagden wilden zich ondertussen veilen via ons bureau. Maar daar ga ik niet meer op in. Eén keer was genoeg”.
 
(NDW)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ga jij op virtuele verkenning bij je toekomstige school?

Ga je voor het eerst verderstuderen of wil je je studies over een andere boeg gooien en twijfel je nog [...]

22/04/2020

Laat je studies niet lijden onder deze moeilijke periode: een survivalgids

Het zijn erg onzekere tijden, waar ook studenten het hard te verduren krijgen. Vier op de vijf studenten [...]

20/04/2020

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84