Image
29/07/2011

Zara en H&M krijgen concurrentie van Forever 21

Forever 21, een hippe Amerikaanse modeketen die naast de Verenigde Staten ook Canada, Japan en Korea veroverde, maakt de grote oversteek en plant twee filialen in zowat de hipste winkelstraten van ons land. Het filiaal op de Antwerpse Meir opent de deuren in augustus, de vestiging in de Brusselse Nieuwstraat kan je morgen al ontdekken.

 

Geen grote marketingcampagnes, maar reclame via de nieuwe media zoals Facebook, een blog en YouTube, dàt is de strategie en die blijkt dus te werken. Daarnaast draait het allemaal om ‘fast fashion’, waarbij collecties razendsnel kunnen vervangen worden als de verkoopscijfers zwak zijn. H&M en Zara krijgen met de komst van Forever 21 een megaconcurrent, en dat mag je trouwens letterlijk nemen, want de winkels zijn heuse megastores met enkele duizenden vierkante meters shopplezier. Dat belooft.

(SVR)
 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“Belgium” vervangt “Leuven” op etiket Stella

Aandachtige drinkers van Stellabier, zullen binnenkort opmerken dat er ‘Belgium’ op het etiket [...]

06/03/2020

Haast je, rapper ‘Snelle’ komt naar België!

“Dames en heren, pennen neer, schrijf je laatste zin af.” Waarschijnlijk klinkt de zin je [...]

28/02/2020

KU Leuven treft nieuwe maatregelen in verband met delibereren

Studenten van de KU Leuven opgelet! Vanaf academiejaar 2021-2022 moeten studenten binnen de twee jaar [...]

27/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84