Image
09/08/2003

‘Go-minded’ de wereld rond

Zin om je grenzen te verleggen? De nieuwe brochure van reisorganisatie Go-26 is klaar! Een heleboel nieuw reisvoer met heel wat nieuwe elementen, zowel wat de brochure als haar inhoud betreft…


Go-26 is een samenwerkingsverband tussen Joker Toerisme, CJP (Cultureel Jongeren Paspoort) en Karavaan vzw en is al meer dan tien jaar een gevestigde waarde op de markt met een avontuurlijk reisaanbod voor jongeren tot 26 jaar. Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuw logo en een nieuwe look. Uitnodigend, internationaal en vooral kleurrijk kunnen we de cover van de brochure noemen. Deze frisse, dynamische opmaak geven de vaste waarde op de jongerenreismarkt een nieuw élan.

 

Je kan met Go-26 reizen op drie manieren: avontuurlijk, sportief met trektochten en in internationale groep.  In het aanbod van 2003 vind je 16 avontuurlijke rondreizen, 9 sportieve reizen en trektochten en 3 avontuurlijke reizen met een internationaal samengestelde groep. Per groep van ongeveer 6 tot 12 jongeren avonturier je door het land met één goed voorbereide reisleider. De brochure is bovendien opgesmukt met leuke extra’s zoals een recept voor Indonesische saté, een kalender van de wereldfilmfestivals en Go’s favoriete websites.

 

Ghana en Burkina Faso, Sri Lanka en Nepal zijn nieuw opgenomen bestemmingen voor 2003. Een avonturenweek in de Franse Alpen, Canyoning in de Spaanse Pyreneeën en een initiatie parachutespringen aan de Franse Atlantische Kust zijn de nieuwe sportieve programma’s. In deze programma’s wordt nog meer dan vroeger de nadruk gelegd op contact met jongeren uit andere culturen én op outdoor-activiteiten.

 

‘Bezint eer ge bezint’ raadt Go-26 aan. Reizen met deze reisorganisatie is niet altijd even comfortabel en gemakkelijk! Je trekt naar het hart van (meestal niet toeristische) bestemingen en dat vergt aanpassingen. Je reist met het plaatselijk transport of te voet, sleurend met je eigen bagage. Je reisbegeleider is ook geen kok, je eet wat de lokale pot schaft en je staat zelf in voor je inkopen voor de middagpicknick. Daarbovenop houdt de begeleider ook ‘je handje niet vast’. Je zoekt je weg in een onbekende stad en converseert in gebarentaal met de plaatselijke bevolking. Met andere woorden; je bent best ‘Go-minded’: je wil flexibel en groepsgericht reizen met een open blik.

 

Je vindt in de brochure alle mogelijk nuttige informatie terug: ‘who are we’ en ‘who are you’, ‘onze manier van doen’ , ‘hoe zwaar zijn de reizen’, praktische infofiches, datums van de vertrekvergaderingen en dan uiteraard alle bestemmingen kleurrijk op een rijtje, met illustraties, indrukken, prijzen en leuke extra’s.

 

Voor reservatie kan je terecht in één van de 11 Joker kantoren of op 02/426.00.03. Adressen van deze kantoren of andere ‘Go-informatie’ vind je terug op www.go-26.be.

 

(DV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

5 simpele tips om het milieu te redden

Het gaat niet zo goed met de planeet. Naast terrorisme en geweld, krijgen we ook de rekening van de milieuvervuiling [...]

21/07/2016

Snapchat krijgt Antwerpse concurrentie

Heb je het gehad met gênante/dronken/geniale Snapchatberichten die je amper 3 seconden kan bekijken [...]

21/07/2016

Dutjes hebben alleen maar voordelen

Heb je met dit weer ook de sterke aandrang in een hangmat te gaan liggen niksen? Ga rustig je gang. [...]

20/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84