Image
27/09/2011

What to buy & why?

 

Donkere chocoladedrank
 
Het lijkt wel of Cécémel er altijd is geweest, en dat klopt ergens ook wel, want de chocoladedrank bestaat al meer dan zestig jaar. Toch is het nu pas dat de producent op de proppen komt met Cécémel Dark, de eerste chocomelk met donkere chocolade.
 
 
Belgen houden het meest van gele snoepjes
 
M&M's heeft via de Vote&Win-campagne vier maanden lang gepeild naar de kleurpopulariteit van z'n snoepjes. In ons land is de gele M&M met 31% van de stemmen overtuigend als winnaar uit de bus gekomen. In nog tien andere Europese landen staat de gele variant op één, terwijl bijvoorbeeld de Zuid-Amerikanen een duidelijke voorkeur hebben voor rode snoepjes.
 
Info: www.m-ms.be
 
Mexicaans alternatief voor ketchup
 
Een streep ketchup op een lapje vlees is altijd lekker, maar voor wie net dat ietsje meer wil, is er nu de Santa Maria Salsa Medium, met naast tomaten ook uien, koriander, limoensap en pittige jalapeños. Lekker bij Tex-Mex-gerechten en ook geschikt als basis voor pizza.
 
Info: www.santamaria.be
 
Nieuwe premix-cocktail
 
Zowat alle merken van sterkedrank hebben zich op de markt van de premix-cocktails gestort. Zo lanceerde Bacardi in de collectie 'Classic Cocktails' de Strawberry Daiquiri, waar je enkel nog ijs en twee schijfjes limoen aan moet toevoegen om 'm perfect drinkklaar te maken. Het alcoholgehalte is 14,9%.

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eerste studentenleven-expo georganiseerd in Antwerpen

Laatstejaarsstudenten van het secundair hebben binnenkort een zware opdracht: op zoek naar een nieuwe [...]

09/03/2023

Aan de VUB studeren meer dan 5000 buitenlandse studenten

Tijdens het academiejaar 2021-2022 studeerden welgeteld 5129 buitenlandse studenten aan de Vrije Universiteit [...]

09/03/2023

Vandaag is Internationale Vrouwendag!

Al meer dan honderd jaar viert de wereld op 8 maart Internationale Vrouwendag. Vrouwen over de hele wereld [...]

08/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84