Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Omdat Het Kan Soundsystem maakt Spring Remix

Ter ere van de vijfentwintigste verjaardag van Studio 100 maken enkele Belgische en Nederlandse talenten [...]

07/05/2021

Neem deel aan de toekomst van Europa met #STANDFORSOMETHING

Op donderdag 6 mei om 13 uur vond de officiële lancering plaats van de campagne  #STANDFORSOMETHING, [...]

07/05/2021

15 vrijwilligers komen na 40 dagen isolatie uit Franse grot

Voor het DEEP TIME experiment ging een groep van vijftien vrijwilligers voor veertig dagen in isolatie [...]

06/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84