Image
04/01/2012

Student op oliebollenbakfiets

 


Een Nederlandse student uit Utrecht kwam op een idee om de verkoop van oliebollen te moderniseren. Hij schakelde daarvoor niet alleen de sociale media in, maar maakt ook gebruik van een heel speciaal voertuig.

 
De masterstudent Nieuwe Media rijdt sinds een week met zijn oliebollenbakfiets door Utrecht en wanneer hij waar precies staat, is te vinden op internet via Facebook en Twitter. De Nederlander wilde weten of het mogelijk is een nieuw project enkel via sociale media onder de aandacht te brengen. Tot nog toe vallen de resultaten echter een beetje tegen. Blijkbaar verkrijgen de Nederlanders liever deze traditionele lekkernij op de ‘ouderwetse’ manier.

(CA)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB-proffen pleiten voor afschaffen masterproef door ChatGPT

De masterproef heeft zijn relevantie verloren door de opkomst van AI zoals ChatGPT. Dat stellen twee [...]

24/04/2024

Belgische studenten kronen zich tot wereldkampioen diplomatie

Studenten Alexander Canette en Wout Serras wonnen samen met hun team het wereldkampioenschap diplomatie, [...]

23/04/2024

UHasselt opent gebouw voor revalidatiewetenschappen

De Universiteit Hasselt heeft een faculteitsgebouw revalidatiewetenschappen geopend op het wetenschapspark [...]

23/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84