Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

RAC RACE: Op bureaustoelen, winkelkarren en springballen door Leuven centrum

Van het Ladeuzeplein door het stadspark, langs de oude toren en het Herbert Hooverplein opnieuw richting [...]

06/05/2019

Het rechte pad richting motorrijbewijs

"Als kind was ik zot van moto's en al wat ermee te maken had," zegt Robbie Callens (26). [...]

03/05/2019

Gratis EU-treinreispassen voor 18-jarigen

Wie geboren is tussen 2 juli 2000 en 1 juli 2001 maakt kans op een van de 20.000 DiscoverEU-treinreispassen, [...]

03/05/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84