Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jammie: Flügel-eclairs zijn hét ontbijt voor tijdens carnaval

Tijdens carnaval wordt er gefeest tot in de vroege uurtjes. Oké, een vettig pak friet als ontbijt [...]

01/03/2019

Dit moet je zeker niet doen als je een date op Tinder wil scoren

Na lang swipen eindelijk je ideale match gevonden op Tinder? Kijk dan uit naar wat je naar de man of [...]

01/03/2019

Vloeken en drinken tijdens "Rage Yoga"

Yoga is voor veel mensen een manier om te ontspannen en je hoofd leeg te maken. Sommige mensen vinden [...]

28/02/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84