Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gloednieuwe M&M’s-smaak: om van te watertanden

Geef toe, eens je tepels af en toe eens komen piepen, is er toch geen twijfel aan mogelijk dat de kerstperiode [...]

30/10/2018

Deze hilarische Halloween kostuums moet je meteen in huis halen

  Jong of oud, introvert of extrovert, halloween laat niemand zomaar voorbij gaan. Of je nu [...]

28/10/2018

Hallelujah! Het Vaticaan heeft z’n eigen versie van Pokémon Go

Religie en zingeving mag wel een verplicht vak zijn in het middelbaar, toch is het schrijnend hoe weinig [...]

27/10/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84