Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Facebookevent 'Afkoeling zoeken in koelcel Colruyt' gigantisch succes

Morgen stijgt het kwik naar ongekende hoogtes en dus moeten we creatief zijn in het vinden van manieren [...]

25/07/2018

Reizen en poen scheppen, deze twee kerels doen het ons voor

Reizen hoeft geen geld te kosten, integendeel, af en toe kan je er zelfs een pak geld mee verdienen. [...]

25/07/2018

Win een kotmake-over ter waarde van 1000 euro

Eindelijk een betaalbaar kot gespot, maar ogen de muren zelfs bij deze temperaturen koud en kil? Wil [...]

23/07/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84