Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Rasta Trolls: nieuw stroblond bier met een vleugje bruine rum

Brouwerij Dubuisson lanceert een verfrissende variant op hun populaire Cuvée des Trolls. Rasta [...]

04/06/2018

Blok en examens: de harde cijfers...

Hoe meer je studeert, hoe meer stress je ervaart. Dat is een van de opvallende conclusies uit een iVOX-rondvraag [...]

04/06/2018

Dit waren de meest voorkomende wachtwoorden van 2017... *facepalm

SplashData, een Amerikaans password managing company, heeft uit een lijst van 5 miljoen gelekte paswoorden [...]

02/06/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84