Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bedrijf zoekt student-ginlovers voor betaalde stage

Laat vallen waarmee je bezig bent, want wij hebben jouw droomstage gespot: het Britse ginbedrijf Sipsmith [...]

15/05/2018

Studente stript bij thesisverdediging na opmerking prof

Letitia Chai, een laatstejaarsstudente aan de Cornell University in New York, kreeg tijdens een repetitie [...]

14/05/2018

Waarom jij vanavond je vriendinnen op een rondje moet trakteren

Geld maakt niet gelukkig, geld uitgeven wel. Klinkt een beetje als een slogan die je shopaholic tante [...]

09/05/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84