Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Singles gezocht voor KURKDROOG datingprogramma

Het olijke duo van Kurkdroog, dat bekend is van de heerlijke comedyfilmpjes, is op zoek naar singles [...]

22/12/2017

Meest gelezen in 2017, plaats 10: Deze studierichting telt de meeste knappe vrouwen

Elke studierichting telt wel een paar hunks of babes waar iedereen in de klas over dagdroomt tijdens [...]

22/12/2017

Calm: de app voor stresskippen tijdens de blok

Slaap je slechter tijdens de blok of de examens? Wil je alles uit je pauze halen, zodat je erna met [...]

20/12/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84