Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tv-makers zoeken mensen die snel en veel kunnen eten

Ken je iemand wiens bord alweer leeg is, terwijl jij nog aan het opscheppen bent? Of eet je zelf sneller [...]

24/09/2017

Met deze dating-app kiezen vrienden jouw dates

Heb jij al meerdere Tinderervaringen achter de rug, maar lukt het toch niet de ware te vinden? Misschien [...]

22/09/2017

De praeses van Den Ipsoc over ‘pandakut’ en andere anekdotes

In welke studentenstad zit de club? Kortrijk Over welke opleidingen ontfermt de club zich? Alle [...]

22/09/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84