Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuw: 'nap tent', voor dutjes altijd en overal

Voel jij je ook zo maandag vandaag? Zo moe dat je bijna struikelt over je eigen wallen? Dan is de Nap [...]

04/09/2017

Tweedehands studieboeken kopen en verkopen kan hier

Henri de Kemmeter, Laurens Bruteyn en Matthieu Verrue, drie kersvers afgestudeerden van de Arteveldehogeschool [...]

03/09/2017

Foutje: studente krijgt 900.000 euro en laat vrienden meegenieten

De 27-jarige studente Sibongile Mani, die boekhouden en fiscaliteit studeert aan een Zuid-Afrikaanse [...]

02/09/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84