Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bang van clowns? Dan is dit motel je grootste nachtmerrie

Vind je clowns net zo eng als heksen en creepy poppen als Annabelle uit The Conjuring? Dan is dit motel [...]

31/07/2017

Bye bye, ochtendhumeur! Deze wekker is de geniaalste uitvinding ooit

Heb je, net al wij, ook zoveel moeite met je bed uit te rollen 's ochtends en vind je niks ergers [...]

31/07/2017

Hond en baasje studeren samen af mét matchende outfits

John Proctor werkte hard om zijn universiteitsdiploma te behalen maar zijn hond, Fudge, deelde blijkbaar [...]

30/07/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84