Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Avontuurlijke mensen zijn aantrekkelijker

Het bewijs is er: wie graag op avontuur gaat, heeft meer succes in de liefde. Dit komt doordat avontuurlijke [...]

25/06/2017

Zo kan jij op date met 'Eva Mendes' of 'Ryan Gosling'

Ziet jouw ideale date eruit als Eva Mendes? Spiegel jij elke vent aan Ryan Gosling? Dan hebben we goed [...]

24/06/2017

Wie trap neemt, krijgt korting!

Ruben Kok, Jeroen Meijer en Andry van Komen, studenten aan de Hogeschool van Rotterdam, hebben een geniaal [...]

23/06/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84