Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze 9 ongeregelde kapoenen zie jij vanaf vanavond in Ex on the Beach: Double Dutch 2

Niets beters dan drama aanschouwen waar jij niets mee te maken hebt. Vanaf vanavond zit jij op de eerste [...]

14/05/2017

Deze alcoholische waterijsjes zijn de perfecte zomersnack

De zomer mag snel komen, want wij hebben alvast de ideale snack om jouw brein af te koelen: waterijsjes [...]

13/05/2017

Oreo zkt. nieuwe, ultralekkere smaak

Oreo is duidelijk wanhopig in hun zoektocht naar een nieuwe smaak. Het koekjesbedrijf lanceert een wedstrijd [...]

13/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84