Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

10 studenten over het beste advies dat ze kregen

Of je studententijd de beste tijd van je leven is, laten we in het midden. Goed advies is altijd welkom: [...]

01/01/2017

Meest gelezen in 2016: Hawaï wanhopig op zoek naar leerkrachten

Op het einde van dit jaar zullen 1600 Hawaïaanse leerkrachten op pensioen gaan, wat in een acuut [...]

31/12/2016

Zo ben je een goede wingman (m/v) op oudejaarsavond

Oudejaarsavond betekent hooggespannen verwachtingen, schandalige hoeveelheden alcohol en een hormonenchaos [...]

30/12/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84