Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Haal jouw Student Pack op de 24-urenloop in Leuven

Trakteer jezelf op een zak vol lekkers en kortingbons voor een ‘geslaagd’ academiejaar. [...]

20/10/2016

6 zaken waarvan je niet wist dat je ze wilde weten

Waarvoor dient het gaatje in het dopje van een Bic-pen? Om ervoor te zorgen dat kindjes nog kunnen [...]

19/10/2016

Neem deel aan de BRITA fotowedstrijd en WIN!

Zware dag op de planning? Dan kan je ab-so-luut een verfrissende ENERGIEBOOST gebruiken. Met de handige [...]

19/10/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84