Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Stagiair neemt wraak voor ***taakjes

Stagiairs en jobstudenten krijgen soms echte ***taken op hun bord. De meeste gehoorzamen, al dan niet [...]

30/07/2015

Vijf goede redenen waarom je meer middagdutjes moet doen

Een klein dutje kan o zo deugd doen, ook al durft men wel eens zeggen dat zulke powernaps je net veel [...]

29/07/2015

Vader schrijft briljant briefje om zijn kinderen te laten opruimen

We weten het, niet iedereen ruimt graag zijn kamer of de keuken op, maar voor deze vader was het stilletjesaan [...]

29/07/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84