Image
02/04/2012

Studenten promoten muzieksite met gevoelens

 


Een playlist die draait rond de gemoedstoestand van de luisteraar, dat is het nieuwste idee van platenmaatschappij Universal Music. Enkele Leuvense studenten helpen het project te promoten.

 
 
De nieuwe site, Digster, zal bestaan uit muzieklijstjes die gebaseerd zijn op verschillende emoties, van depri tot gelukkig. De lijsten worden niet enkel opgesteld door Universal zelf, maar ook door artiesten als Milow en dEUS. Digster is gratis en inloggen kan via de site zelf of via Facebook of Spotify.  Dertien studenten van het departement Economische Hogeronderwijs (Echo) van de KH Leuven kozen de site als onderwerp van hun stage. Daarvoor krijgen ze de steun van het Vlaams-Brabantse provinciebestuur en mogen ze samenwerken met partnerinstellingen in Finland en Estland. Ze toonden de site voor het eerst op een campus in Heverlee.

(JVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Afkicken van de snoozeknop met deze app

Ben jij een van die mensen die niet kan weerstaan aan de verleiding van de snoozeknop? Dan is deze app [...]

12/05/2015

Profiteer nu van een uitzonderlijke korting aangeboden door ESL-Taalreizen

ESL-Taalreizen, dat drie keer de prijs voor beste agentschap in Europa heeft ontvangen op de STM Awards, [...]

12/05/2015

Studenten ontwikkelen keuken van de toekomst

Koken op kot zal binnenkort een heel stuk makkelijker worden. In samenwerking met IKEA hebben een aantal [...]

11/05/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84