Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

DeeJay Michiel (19) ontdekt zijn nummer in Netflix-serie Ginny & Georgia

Michiel Bosmans uit Zonhoven is 19 jaar en draait plaatjes onder de naam DeeJay Michiel. Hij maakt ook [...]

12/04/2021

Nieuwe editie van BIOSKOOP drive-in in Gent

Goed nieuws voor filmfanaten, want de Gentse openluchtcinema BIOSKOOP is terug. Om het corona-proof [...]

11/04/2021

Jupiler komt met rood bier om Belgen te steunen tijdens het EK voetbal

Het is de zoveelste steuncampagne van Jupiler voor ons Belgisch elftal. Ditmaal brengt de biergigant [...]

11/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84