Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse studente gaat viraal met open brief: "We zitten er samen door"

De universiteiten en hogescholen kondigden gisteren aan dat code rood tot eind februari van kracht blijft. [...]

09/12/2020

Vlaamse leerlingen scoren steeds slechter voor wiskunde en wetenschappen

Vlaamse leerlingen scoren slechter voor wiskunde en wetenschappen dan enkele jaren geleden. Dat blijkt [...]

08/12/2020

Vlaamse universiteiten en hogescholen blijven tot eind februari in code rood

De huidige coronamaatregelen aan de Vlaamse universiteiten en hogescholen blijven nog tot eind februari [...]

08/12/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84