Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Brusselse studenten mogen dineren in de bovenste bol van het Atomium

Slecht nieuws en goed nieuws voor de Brusselse studenten. Slecht nieuws: met pijn in het hart deelt de [...]

08/09/2020

Academiejaar start zonder Student Kick-Off

We beginnen het academiejaar met slecht nieuws. Het aftrappen van het studentenleven gebeurt zonder de [...]

02/09/2020

Het einde van een tijdperk: Internet Explorer wordt opgedoekt

Na 25 jaar trekt Microsoft de stekker uit Internet Explorer. De browser was ooit de standaardbrowser [...]

23/08/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84