Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wie laat eigenlijk al dat zwerfvuil achter?

Weinig dingen zijn zo irritant als zwerfvuil op straat of in het park. Wie zijn de viespeuken die zich [...]

12/08/2024

Blok- en examentips van professor Stijn Baert

"Ik vond weinig dingen in mijn leven zo spannend als examen afleggen op de universiteit," bekent [...]

09/08/2024

Nieuwe awardshow voor Belgische influencers in de maak

Dit najaar vindt de allereerste editie van de Bisou Awards plaats, een gloednieuwe awardshow die de crème [...]

08/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84