Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hogeschool in Limburg biedt gratis menstruatieproducten aan

Bij hogeschool PXL in Limburg kan je sinds kort gratis menstruatieproducten vinden. Het initiatief [...]

09/04/2024

Chiro viert haar negentigjarig bestaan met een stevig feestje

Chirojeugd Vlaanderen bestaat dit jaar negentig jaar, en wil dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan. [...]

08/04/2024

Meer dan vijftig nieuwe studentenkoten bij Thomas More in Lier

In Lier komen er in de toekomst 53 nieuwe studentenkoten bij op de campus van de Thomas More hogeschool. [...]

07/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84