Image
20/06/2012

Gentse studenten kapen hoofdprijs weg bij L’Oréal

 


 

Een team studenten van de Universiteit Gent won in Parijs de hoofdprijs van L’Oréal Brandstorm. Tijdens deze wedstrijd nemen deelnemers het tegen elkaar op met een zelf ontworpen communicatiecampagne. Het Belgische team werd als beste gekozen uit een totaal van 36 inzendingen uit verschillende landen. De UGent haalt hiermee een primeur binnen, want sinds het ontstaan van de wedstrijd in 1993 haalde België nog nooit een prijs binnen. Het Gentse team “The 5th Element” ontwikkelde een kinderlijn onder de naam “Grow with the Body Shop” voor het merk The Body Shop, een deel van de L’Oréal Group.
 
(MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Voor minder dan 500 euro vind je geen kot meer in Gent

Om de twee jaar houdt de stad Gent een enquête over studentenhuisvesting. Daaruit blijkt dat je voor [...]

27/02/2025

Sterren en planeten van dichtbij in Antwerpen

Heb je een stille voorliefde voor sterrenkunde, maar heeft je studie er niks mee te maken? Vanaf 19 september [...]

23/02/2025

TEDXUHasselt: Shifting Perspectives

Over eender welk onderwerp valt er inmiddels wel een TED Talk te vinden. Wil je meer zelfvertrouwen? [...]

21/02/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84