Image
29/06/2012

Ray-Ban rijft twee internationale prijzen binnen

 


 

Het hippe zonnebrillenmerk Ray-Ban is in Cannes in de prijzen gevallen. De Ray-Ban Legends-campagne won op het Lions 59th International Festival of Creativity twee prijzen. De Gouden Leeuwen in de categorie Press Lions belonen concreet de geslaagde combinatie van kledij, schoenen en accesoires enerzijds en fotografie anderzijds. De campagne is een hommage aan 75 jaar ‘Never Hide’, het motto van het brillenmerk.
 
 (MM)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Personen die rechts slapen hebben het slechtste humeur

Koppels hebben steevast een vaste plek in bed. Maar wist je dat de voorkeur om ofwel links of rechts [...]

24/03/2021

Eerste lockdownmuseum in België opent deuren

Op de Campus Solbosch aan de Université Libre de Bruxelles (ULB) wordt het ‘Tijdelijk Lockdownmuseum’ [...]

23/03/2021

Met deze tool ontsnap je aan vervelende Zoom-calls

Niets is zo vermoeiend als die eindeloze Zoom-calls doorheen de week. Geen nood: de Amerikaan Sam Lavigne [...]

21/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84