Image
11/09/2012

Studenten verkiezen nog altijd bier

 


Diageo, internationale topper wat premium drinks betreft – denk maar aan Smirnoff, Johnnie Walker en J&B – heeft enkele maanden geleden samen met onderzoeksbureau CheckMarket de drinkgewoontes van studenten bestudeerd. Wat bleek? Zowel op een cantus (3 op 4 respondenten) als op een TD (bijna 3 op 5), studentenopeningsfeest (2 op 5), kotfeest (bijna 2 op 5) en festival of concert (1 op 2) vliegen vooral pinten over de toonbank. Een cantus komt trouwens het duurste uit. Driekwart spendeert er 10 tot 20 euro aan drank. Een kotfeestje is de voordeligste activiteit uit het rijtje, daarbij geeft tachtig procent minder dan 10 euro uit.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Elon Musk speelt gastheer van Saturday Night Live

Afgelopen zaterdag 8 mei mocht Elon Musk samen met Miley Cirus voor een avond gastheer zijn van de show [...]

13/05/2021

Luc Sels nog vier jaar rector van KU Leuven

Studenten en personeel van de KU Leuven konden gisterenavond online hun stem uitbrengen op wie ze de [...]

12/05/2021

Taylor Swift is eerste vrouw met Global Icon BRIT award

Op zondag 9 mei maakten de organisatoren van de BRIT awards bekend dat Taylor Swift dit jaar de Global [...]

11/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84