Image
11/09/2012

Studenten verkiezen nog altijd bier

 


Diageo, internationale topper wat premium drinks betreft – denk maar aan Smirnoff, Johnnie Walker en J&B – heeft enkele maanden geleden samen met onderzoeksbureau CheckMarket de drinkgewoontes van studenten bestudeerd. Wat bleek? Zowel op een cantus (3 op 4 respondenten) als op een TD (bijna 3 op 5), studentenopeningsfeest (2 op 5), kotfeest (bijna 2 op 5) en festival of concert (1 op 2) vliegen vooral pinten over de toonbank. Een cantus komt trouwens het duurste uit. Driekwart spendeert er 10 tot 20 euro aan drank. Een kotfeestje is de voordeligste activiteit uit het rijtje, daarbij geeft tachtig procent minder dan 10 euro uit.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

KdG lanceert postgraduaten voor knelpuntberoepen

Karel de Grote Hogeschool (KdG) speelt in op het nijpend tekort aan accountants en biedt vanaf september [...]

09/08/2023

Student levenslang verbannen bij American Airlines

Van plan je te bezatten voor je op het vliegtuig stapt? Misschien denk je wel twee keer na als je leest [...]

03/08/2023

Zet je fiets niet aan de kant: hij is geld waard

De afgelopen vijf jaar hebben 45% meer werknemers een fietsvergoeding gekregen van hun werkgever. Ruim [...]

02/08/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84