Image
11/09/2012

Studenten verkiezen nog altijd bier

 


Diageo, internationale topper wat premium drinks betreft – denk maar aan Smirnoff, Johnnie Walker en J&B – heeft enkele maanden geleden samen met onderzoeksbureau CheckMarket de drinkgewoontes van studenten bestudeerd. Wat bleek? Zowel op een cantus (3 op 4 respondenten) als op een TD (bijna 3 op 5), studentenopeningsfeest (2 op 5), kotfeest (bijna 2 op 5) en festival of concert (1 op 2) vliegen vooral pinten over de toonbank. Een cantus komt trouwens het duurste uit. Driekwart spendeert er 10 tot 20 euro aan drank. Een kotfeestje is de voordeligste activiteit uit het rijtje, daarbij geeft tachtig procent minder dan 10 euro uit.

 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten houden van traditionele Vlaamse kost

Studenten die gaan eten bij Lunch Garden, kunnen op vertoon van hun studentenkaart een voordelig studentenmenu [...]

23/03/2023

'Smash' is tienerwoord van het jaar

Het nieuwskanaal nws.nws.nws ging voor de vierde keer op zoek naar het tienerwoord van het jaar. Die [...]

22/03/2023

Winkelen zonder gejengel aan je hoofd

Prikkelarm winkelen, zonder irritante achtergrondmuziek, schelle 'droge voeding kassa vier!'-mededelingen [...]

20/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84