Image
17/05/2013

Justin Timberlake: The 20/20 Experience


Denk ervan wat je wil, maar Justin doet de dames dansen en de heren volgen braaf. Het is al van 2006 geleden dat hij met producergenie Timbaland vloerklassiekers als ‘Sexyback’, ’My Love’ en ‘What Goes Around…Comes Around'  duidelijk de sound van die periode bepaalde, om van ‘Cry Me a River’ of ‘Senorita’ uit zijn debuut Justified nog te zwijgen. Dus, heeft hij - nee, beter: hebben Justin en Timba het nog? Bij ‘Don’t Hold the Wall’ kriebelt het, tussen tribal en zuiders getrommel, vintage Timba, goed om het feest te beginnen, ongebreidelde passie en krekels op het tuinfeest. ‘Tunnel Vision’ is handelsmerk Justin, bouncing vol romance. Justin is precies meer op zijn gemak. Als het op pop aankomt, is en blijft hij de te kloppen man, en het vertrouwen blijft groot. Funk, soul, pop, passie, wild en zwierig, volwassen en toch speels, toegankelijk en toch diepere pop, en elke song tussen de 6 en 7 minuten: 70 minuten toppop!

(LAD)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Karaoke kan binnenkort ook in de cinema

Binnen enkele weken kan je bij Kinepolis Gent niet enkel meer terecht voor een gezellige film, ook voor [...]

27/10/2024

Hadden de lockdowns dan toch geen blijvend effect op het mentaal welzijn van jongeren?

Uit het SIGMA-onderzoek van de KU Leuven blijkt dat het aantal jongeren met psychische klachten niet [...]

26/10/2024

Tweedehandswagen kopen? Op de Car-Pass vind je niet alleen kilometers!

Droom je van een eerste wagen? Dan kies je wellicht voor tweedehands. Op de Car-Pass - een wettelijk [...]

25/10/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84